Inicjatywa charytatywna „Z sercem do ołtarza” mimo pandemii trwa i wciąż wzbudza zainteresowanie. Marta Sławuta i Natalia Michalska – inicjatorki całej akcji – ciągle nie mogą wyjść z podziwu jak wiele kobiet chce podarować swoją suknie na ten szczytny cel.

Wybór sukni na uroczystość ślubną to ważny moment w życiu każdej przyszłej panny młodej. Nie może być tak, że suknia po uroczystości trafia do szafy i już koniec. Według dziewczyn taka suknia może uszczęśliwić kolejną pannę i jednocześnie pomóc charytatywnie. Ten plan realizują już od ponad roku pozyskując używane suknie i wystawiając je na portalach aukcyjnych. Cały dochód ze sprzedaży zostaje w 100% przekazany na subkonta Bianki Sosińskiej oraz Julki Szydlik.
Bianka i Julka to podopieczne różnych fundacji, które łączy jedna diagnoza – dziecięce porażenie mózgowe. Tylko ich rodziny wiedzą jak duży wkład finansowy jest potrzebny, aby zaspokoić potrzeby dziewczynek.

Na ten moment Natalia i Marta skupiają się na promocji i sprzedaży dotychczasowych aukcji, łącznie ok 60 sukien. W kolejce czekają suknie do przyjęcia, jednak ze względu na ograniczone możliwości ich przechowywania musiały na chwile wstrzymać odbiory. Jak same mówią – zainteresowanie jest duże, sprzedaż odbywa się po osobistych przymiarkach w Pruszczu Gdańskim w sklepie odzieżowym Deni, gdzie aktualnie je przechowują bądź przez Internet po dokładnym zebraniu wymiarów. Priorytetem dla „Z sercem do ołtarza” jest dotarcie do każdej przyszłej Panny Młodej i zainteresowanie ich akcją, bo jak same przyznają, Panny będąc na przymiarkach są zaskoczone tak szerokim wyborem praktycznie w każdym fasonie i rozmiarze.

Działania Marty i Natalii zostały docenione przez Kapitułę Redakcji „Dziennika Bałtyckiego”
i otrzymały one nominację do tytułu Osobowości Roku 2020 w kategorii Działalność społeczna
i charytatywna. Przez najbliższy miesiąc można przekazać im swój głos: https://dziennikbaltycki.pl/p/kandydat/marta-slawuta-natalia-michalska%2C1901379/